مقالات - پایان نامه - چاپ کتاب - ترجمه

معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب - ترجمه - پایان نامه - مقاله

مقالات - پایان نامه - چاپ کتاب - ترجمه

معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب - ترجمه - پایان نامه - مقاله

فیلترهوا

فیلترهوا | این شرکت با شماره ثبت ۴۱۳۳ و شماره شناسه ملی و پروانه بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع ، کارخانجات ،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی ، ساخت ، تامین مواد ، نصب و راه اندازی ، فیلترهوا ، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد که با استفاده از زبده ترین و ساده ترین تیم کارشناسی و فنی آماده ارائه خدمات رسانی می باشد.


چرا ما ؟

ما تنها شرکتی هستیم که از مشتری بابت فیلترهایی که نزد ایشان میدهیم وجه ضمانت دریافت نمیکنیم بطور مثال بعضی شرکتها از شما بابت فیلترهوا یی که دراختیار شما میگذارند مبلغ بیست تا سی میلیون وجه ضمانت میگیرند و بعداز مونتاژ،فقط از فیلترهوا ی شما ایراد گرفته و ان مبلغ مذکور را بابت خسارت برمیدارند ولی شرکت ما از شما هیچگونه وجه ضمانتی در قبال فیلتر هوا نمیگیرد .

تولید فیلتر هوا در منزل :

اگر قصد دارید فیلتر هوا را در منزل تولید کنید و وارد این صنعت شوید،میتوانید در ابتدا با کارشناسان و متخصصان ما مشورت کنید و سپس با توجه به اتوماتیک بودن یا غیر اتوماتیک بودن خط تولید انتخابی خود، اقدام به خرید مواد اولیه یا خرید تجهیزات خط تولید نمایید. در خرید محصولات نیز کارشناسان ما در خط فروش آماده ارائه خدمات به شما میباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.